דרעי לגנץ: "חשוף את דעת המומחים על פינוי היישוב אביתר"

    אבי רבינא No Comments on דרעי לגנץ: "חשוף את דעת המומחים על פינוי היישוב אביתר"

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שיגר מכתב תשובה לשר הביטחון גנץ, על רקע פינוי היישוב אבייתר הצפוי לצאת לדרך בקרוב, ודורש ממנו לחשוף בפני כל הקבינט את דעת המומחים בעניין ואמר, "אכיפה בררנית היא הפוגעת בשלטון החוק"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שסיעת ש"ס ביקרה היום (ראשון) ביישוב אבייתר שעומד לפינוי על פי הודעתו של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ובשתיקתו של ראש הממשלה בנט, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הבהיר במענה לתשובת שר הביטחון: "מן הראוי כי הקבינט כולו ייחשף למידע הרלוונטי ולעמדות המומחים טרם קבלת החלטה קשה ובלתי הפיכה".

    במכתבו לשר הביטחון כתב ח"כ דרעי, "במסגרת בחינת העניין מן הראוי כי שר הביטחון והממשלה בכללותה ישקלו את חשיבותו הרבה של היישוב היהודי ביהודה ושומרון. חשיבותו הביטחונית והמדינית למדינת ישראל ולעם ישראל בעת זו. וכי אכיפה בררנית היא הפוגעת בשלטון החוק" הזהיר דרעי.

    יחד עם זאת הבהיר דרעי במכתבו, "אסיים מכתבי בהתייחסות לסיפא שבתשובתך. מאז ומתמיד מפלגת ש"ס נהגה בצורה ממלכתית והתנגדה לכל ביטוי של "רמיסת החוק" כלשונך, על אזרחי המדינה לכבד את החלטות הרשויות הנבחרות גם אם אינם מסכימים עימן".

    דרעי מסיים את מכתבו וכותב כי הרשויות צריכות לנהוג בשקיפות בכדי לקבל את אמון הציבור, "לצד זאת – ולא במקום – על הרשויות הנבחרות להשתדל להיות ראויות לאמון זה ולנהוג במקצועיות, בסבירות וברגישות, בעיקר בנושאים רגישים כבנושא זה".

    המכתב במלא:

    מענה לתשובת שהב"ט



    0 תגובות